برگزاری جشن «طرح لبخند مهر» در پتروپالایشگاه ابوالفارس

برگزاری جشن «طرح لبخند مهر» در پتروپالایشگاه ابوالفارس

جشن طرح لبخند مهر به همت روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ و شرکت پتروپالایشگاه ابوالفارس در شهرستان رامهرمز و سته لون ابوالفارس برگزار شد.

  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی “نفت ما“، ویسی نژاد؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز در حاشیه برگزاری این جشن گفت: به همت پتروپالایشگاه ابوالفارس، جشن طرح لبخند مهر در شهرستان رامهرمز برگزار شد که طرح بی نظیری است. در این جشن به 110 دانش آموز نیازمند تحت پوشش بهزیستی، بسته های آموزشی و نوشت افزار با همت پتروپالایش ابوالفارس اهدا شد تا با نشاط و خوشحالی سر کلاس درس حاضر شوند. وی ضمن قدردانی از مدیرعامل پتروپالایشگاه و کارکنان آن، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پتروپالایشگاه، شهرستان رامهرمز و مناطق محروم آن از محل مسوولیت های اجتماعی شرکت، بهره مند شوند.
آقاطبایی؛ رییس کمیته امداد امام خمینی رامهرمز ضمن ابراز تشکر از مسوولین پتروپالایشگاه که این جشن را برگزار کردند، گفت: تقریبا 171 نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد رامهرمز که جزو ایتام هستند در این جشن شرکت کرده و هدایای خود را تحویل گرفتند.
خانم موسوی، رییس روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، اعلام کرد: گروه صنعتی گلرنگ موفق شده تا در عرصه مسوولیت اجتماعی در حد توان خود خدمتگزار هموطنان عزیز در بحث بهداشت و درمان، غذا، ساخت مسکن و سایر موارد باشد.  همچنین تلاش ما بر این بوده تا در مناطق کم برخوردار خدمت رسانی کنیم و در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله در کمک رسانی پیشگام باشیم.
موسوی ادامه داد: قریب 4 هزار بسته نوشت افزار در گروه صنعتی گلرنگ برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار تهیه شد و در رامهرمز و ابوالفارس هم جشن کوچکی برگزار کرده و بسته های داشن آموزان را اهدا کردیم تا سال جدید تحصیلی را با دلی شاد شروع کنند.
حسینی نیک؛  مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با تقدیر از دکتر حبیبی خراسانی، مدیرعامل پتروپالایش ابوالفارس، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس و فرماندار رامهرمز که به ساخت این پتروپالایشگاه کمک می کنند، اظهار داشت: ایجاد پتروپالایشگاه ابوالفارس از مهمترین اتفاقات اخیر شهرستان رامهرمز و بخش ابوالفارس است و علاوه بر خدمت اقتصادی و معیشتی و تولید ملی که دربردارد مهمترین خدمت آن، ارتقاء سطح فرهنگ بهداشت و درمان است.
وی افزود: با راه اندازی پتروپالایشگاه، مراکز طب درمان و درمانگاه شرکت به خانواده های پرسنل عزیز خدمات ارائه خواهد داد که به سطح سلامت مردم منطقه کمک خواهد کرد.


متینیان نماینده مردم حوزه های انتخابیه رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار نفت ما عنوان داشت: امروز شاهد دو جشن بزرگ در رامهرمز و سته لون ابوالفارس بودیم. از آغاز کار پتروپالایشگاه تاکنون 200 نفر مشغول به کار شده اند و امیدوارم اشتغال بیشتری را شاهد باشیم.


وی افزود: خانواده های بهزیستی، کمیته امداد و آموزش و پرورش که در جشن طرح لبخند مهر حضور داشتند از این جشن راضی بودند.
متینیان ادامه داد: امیدوارم پتروپالایشگاه ابوالفارس در بحث مسوولیتهای اجتمای در مقوله های ورزش، بهداشت و درمان، ساخت راههای روستایی تلاش و کمک کند.
نماینده مردم حوزه های انتخابیه رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده رامهرمز به ابوالفارس در بودجه سال 1401 دارای کد سازمان برنامه و بودجه شد و به مناقصه خواهد رفت. برای برق هم جلسات متعددی در سطح وزارت نیرو با حضور سرمایه گذاران پتروپالایشگاه ابوالفارس و فولاد غرب رامهرمز برگزار شد تا بحث زیرساخت برق آماده شود.


متینیان با اشاره به اینکه خود دکتر خراسانی مدیرعامل پتروپالایشگاه ابوالفارس شاهد است که جلسات متعددی در سطح وزارت، استانی  و شهرستانی داشته ایم و دریافت سهمیه خوراک، تمدید سهمیه خوراک، موافقت اصولی و استعلامهای 17 گانه انجام شد. لذا زمین تحویل و به سرمایه گذار منتقل شد.
وی ابراز امیدواری کرد که با احداث مخازن و تسریع در بهره برداری هر چه زودتر از این پتروپالایشگاه، شاهد خدمت رسانی بیشتر و آینده روشنی در منطقه باشیم.
فتوحی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان هم اظهار داشت: تمام حمایتهایی که ضرورت دارد و نیاز به رونق اقتصاد منطقه رامهرمز بویژه در بحث پتروپالایشگاه در زمینه اشتغال، آب، برق، زمین و… دارد، نهایت همکاری و همراهی را خواهیم داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.